Jak mogę dzwonić? Cennik Pomoc Kontakt Panel Klienta Załóż konto Doładuj konto

Formularz reklamacyjny - brak doładowania

Uwaga! Ten formularz służy do składania reklamacji, gdy konto w ogóle nie zostało doładowane!

Jeśli twoje konto zostało doładowane, ale masz inne zastrzeżenia (np. za mała ilość darmowych dni, za mała kwota doładowania, nieprawidłowe naliczanie opłat za połączenia), wróć do listy tematów i wybierz właściwy.

Wypełnij formularz
Prosimy, wypełnij poniższy formularz jak najdokładniej, abyśmy mogli szybko rozpatrzeć reklamację.
nazwa wpłacającego *
(imię i nazwisko lub nazwa firmy)
adres e-mail *
login konta, które nie zostało doładowane *
kwota wpłaty *
numer zamówienia *
(otrzymałeś emailem po złożeniu zamówienia)
data i godzina wpłaty *
tytuł przelewu *
numer konta, z którego nadano wpłatę *
numer konta, na które dokonano wpłaty *
dodatkowe informacje

Upewnij się dwukrotnie, czy wpisałeś poprawny adres email.
W przypadku pomyłki, nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi na reklamację.

* Wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką jest obowiązkowe.

Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy  |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon